​10/12/2015

AGORA GRUP implanta un nou sistema informàtic de gestió que permetrà a les empreses de l’organització millorar la seva eficiència y productivitat

La implantació del nou sistema de planificació de recursos empresarials (ERP, Enterprise Resource Planning) constitueix una mesura estratègica per al futur d’AGORA GRUP, ja que permetrà integrar totes les dades i processos de l’organització en un mateix backoffice. D’aquesta manera, les diferents empreses del grup aconseguiran, entre d’altres, agilitzar la gestió dels seus processos empresarials, facilitar l’accés a la informació, millorar la seguretat de les dades i reforçar la capacitat d’avaluació del negoci. La solució escollida és Sage Murano, software desenvolupat per un dels referents mundials en l’àmbit del programari de gestió empresarial. Amb aquesta iniciativa, AGORA GRUP dóna un pas decisiu en la seva evolució tecnològica i referma, un cop més, el seu compromís amb la innovació i el desenvolupament.

La signatura del contracte amb Sage permet a AGORA GRUP implantar Sage Murano, solució que s’adapta completament a les necessitats de l’organització ja que farà possible integrar el control de les diferents àrees de negoci (financera, comercial, recursos humans, gestió documental, etc.) en un sistema unificat. A més de les operatives bàsiques d’un ERP, Sage Murano afegeix altres funcionalitats com la comunicació bancària o la digitalització de factures, fet que reforçarà d’una forma molt significativa la business intelligence d’AGORA GRUP. Amb la implantació del nou software de gestió empresarial, el grup no només espera elevar la productivitat de les seves empreses i augmentar la rendibilitat de les diferents àrees de negoci, sinó que també –i sobretot– pretén facilitar el treball a tots els seus empleats amb l’objectiu últim de millorar la prestació dels serveis que ofereix a la ciutadania.

La instal·lació del nou ERP s’emmarca en el procés de modernització tecnològica que estan seguint les empreses del grup des de fa uns anys. Entre les fites d’aquest procés, cal destacar el desenvolupament d’un sistema de monitorització en temps real del servei de recollida de residus i neteja viària de Sabadell, o el disseny i implantació d’SBDapparca, app que permet realitzar el pagament de la zona blava de Sabadell a través del telèfon mòbil.