• L’objectiu és estudiar una proposta viable jurídicament que garanteixi la prestació del servei a la ciutat i el manteniment dels llocs de treball
SABADELL, 27 DE NOVEMBRE DE 2018 | Ahir dilluns 26 de novembre, va tenir lloc una reunió entre representants de l’Ajuntament de Sabadell i de l’adreça de l’empresa Concessionària del Servei de Recollida de Residus i Neteja viària, Serveis Medi Ambient S.A. (SMATSA), per analitzar la situació i amb l’objectiu de buscar solucions.
A la reunió van assistir, per part de l’Ajuntament, el regidor de Serveis Municipals, Lluís Perarnau i la Tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat i Innovació, Marisol Martínez i, per part de l’empresa, el director general, Eugenio Díaz i el director Tècnic Gerard Jori, a més dels respectius serveis jurídics.
Ambdues parts van coincidir en la voluntat de trobar un espai de diàleg i de treball amb l’objectiu de trobar solucions a la situació actual.
En aquest sentit, durant la trobada, s’ha avançat en la definició d’unes línies de treball conjuntes i s’ha acordat la conveniència de continuar amb aquestes reunions en els propers dies per buscar una proposta viable tècnica i jurídicament que garanteixi la prestació del servei a la ciutat i el manteniment i condicions dels llocs de treball.